tisdag 4 maj 2010

Vill Du sälja slöjd i USA?






















träfigur av Mikael Nilsson,Linköping
foto: Lars Petersson

Vi går ut hårt med att tipsa Dig som slöjdar om en försäljningsmöjlighet i USA.

Vi fick ett e-post från Lina Hellden, som jobbar på Fjällräven i New York:

"hej! Fjallraven butiken i nyc kommer att ha en julmarnad vinter 2010.och jag forsoker fa sa mycket svensk hemslojd sa mojligt. vi kommer att borja i mitten pa november fram till jul. det skulle vara fantastiskt om ni kunde hjalpa mig om hur jag tar kontakt med alla fantastiska sma hemslojds makare, ni kanske kan formedla det har och sa kan dom som vill ta kontakt med mig. vi vill ha en bred range of things from billigt till dyrt, i nyc sa kan man salja dyra saker as well. vet inte om det har ar ratt person jag ska prata med, men hoppas ni kan hjalpa har! tack och ha en bra dag Lina HelldenFjällräven262 Mott streetNYC NY 10012
212-226 7846"

linahellden@gmail.com

Om Du vill pröva att sälja det Du gör utomlands, ta kontakt med Lina i New York.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar